torsdag 15. oktober 2015

#126 BOKSER

God morgen alle sammen og velkommen til en ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb!
Temaet i denne gang er

BOKSER! ENTEN EN DU HAR LAGET SELV, ELLER EN DU HAR PYNTET!

Vi gleder oss til å få se hvordan dere løser oppgava! Det er så spennende å besøke bloggene deres.

Denne gangen er vi sponset av





som gir vinneren denne flotte premien:



Som vanlig har vårt designteam laget nydelige inspirasjonsbidrag til dere
 og her kommer de:





Jeg har pyntet en boks med melkehjerter!









Jeg har pyntet en boks fra Søstrene Greene, som minneeske til bryllup!



Jeg har pyntet en boks melkesjokoladehjerter!



Jeg har pyntet en tennbrikettboks!






Jeg har laget og pyntet en boks til teposer!




Nå håper vi at dere er blitt inspirert til å prøve også!
Vi gleder oss til å se hva dere lager.


Denne utfordringen går til 31 OKTOBER kl 23.55

Lykke til!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar